tisdag 24 oktober 2017

Tyvärr ensam, men hyfsat kul ändå...

Min tur att synas, säger Kasper. Passar ju bra, eftersom vi i eftermiddags besökte bästa stranden vid Yngern.

Ingen tvekan om att hösten invaderar även sommarparadis. Men springa i strandkanten kan man ju ändå.

.

Sen kommer nästan det allra bästa - sandrull...


När vi kom hm var det dags att bära in en ny omgång loggs. Så praktiskt att  kunna stå på verandan och hala in dem. :) 

Jobbigt att komma ihåg att inte glömma kaminen. Fick just tända upp den igen. 

Det där med beroende - det ena behöver ju inten förskjuta det andra - och gör det heller inte.r
Fortfarande finns vattenmelon, minivatten kallades den här. Och den var faktiskt riktigt söt och god. och SAFTIG. :)

6 kommentarer:

  1. Helt sjukt - jag kan varken förbli inloggad eller på ett vettigt sett kommentera eller s vara på andra kommentarer, inte på någon av mina bloggar. Funkar inte ens på Kasperian längre. Kanske dags att lägga av helt nu när varken mina tre-fyra webbläsare ellr Blogger fungerar... Undrar ra omd et är någon annan som lyckas svara här. ...

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Hehehe, helt plötsligt ka jag svara med enda webbläsaren, men då kan jag inte koma in på kontot,och t.ex. skriv a nytt inägg.
      Kaske ajng provar om gamla datorn fungerar, annars ger jag nog upp upp!!

      Radera
  3. Jag gjorde som du tipsade att försöka en annan webbläsare, men då varnade mitt säkerhetssystem för osäker sida. Gav upp! Framtiden får utvisa om det blir en ny blogg :)
    Hursomhelst, Lycka till med nya bloggen. /g

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på Kaspers ensamrejs! Strandkanten är alltid bäst! Jag är verkligen inte avundsjuk på datortrasslet. Att inte begripa vad det är som är fel måste kännas jättejobbigt! Det var bättre när vi var unga. Gick det inte att skriva så var det nog slut på bläck och kunde man inte läsa nåt, så var det förmodligen ett oskrivet blad... Kramar!

    SvaraRadera